SHELA FOZZI​

OM SHELA FOZZI​

Jeg vil betegne mig selv som et positivt, kreativt og nysgerrigt menneske. Jeg holder meget af at arbejde med mennesker, og opleve den glæde det er at kunne give, få og dele med andre.
Min tro er vigtig for mig, og har i mange år været en bevidst del af min hverdag. Jeg har en taget en 5-årig uddannelse på Gilalai Mysterieskole v/Githa Ben David og Lars Muhl,  og har siden praktiseret ud fra deres læring.

Naturen får mig til at føle mig glad og levende. Sammen med min familie har jeg nydt vandreture på bl.a. Caminoen  og i Sydfrankrig. I naturen og i yogaen finder jeg min ro og min forbundethed.

Erfaring/Uddannelser:
Har 7 års erfaring som Aromaterapeut. Uddannet dels hos  Lenka Markova, dels hos Marianne Mikkelsen.
Har 12 års erfaring som Eksamineret lydhealer. Uddannet hos Githa Ben David.
Har 15 års erfaring som Terapeut og healer. Uddannet på Mysterieskolen v. Lars Muhl.

Aromatouch - healende massage

AromaTouch®-teknikken er udviklet af Dr. David K. Hill, D.C. Teknikken er en blid massage på ryggen, foden og hånden. Det er en fantastisk og blid teknik, hvor æteriske olier hurtigt arbejder sig ind i huden. Virker perfekt i en travl, eller belastet  hverdag, giver ny energi til dit immunforsvar, afhjælper mod inflammation, samt skaber god balance i kroppen. Kan også bruges som ren selvforkælelse.

Jeg arbejder med 8 forskellige 100% rene terapeutiske æteriske olier som jeg med blide strøg massere ind i huden på ryggen, i hovedbunden og under fødderne, imens du ligger afslappet på briksen.

AromaTouch er en meget behagelig og blid og kan bruges af alle aldersgrupper. Du vil opleve en dyb følelse af beroligende velvære.

Behandlingen varer ca. 90 min.

Dine skæbnetal

I den nordiske mytologi betyder begrebet skæbne, ”det, der er bestemt”. Af skæbne kommer begrebet ’at skabe’.

Vi er medskabere af vores egen virkelighed. Vi er, hvad vi tænker, siger og gør.

Hvordan kan vi leve op til vores livsformål og få ting til at ske ! som de gamle terapeuter skrev i deres skrifter: Tallene rummer altings mysterium, igennem dem kan mennesket opnå indsigt i det skjulte. I de gamle mysterieskoler arbejdede Essæerne og terapeuterne i Jerusalem med et gematrisk nummerlogi-system, som går tilbage fra de ældste tider, skemaet blev brugt til at få et overordnet billed af meningen med sjælens inkarnation. Det er dette system og disse tal jeg arbejder ud fra, og som jeg håber vil kunne inspirere dig, og tale til din underbevidsthed.

Jeg har studeret hos Lars Muhl og Githa Ben David, som har givet mig disse redskaber.

Jeg vil give dig et indblik i hvilke energier du indeholder, og hvilke veje de kan føre dig. Hvorfor ikke åbne de muligheder du har med dig, men ligeså vigtigt er det også at få en forståelse for den læring i livet du vil blive mødt med. Dine tal er dine vejvisere, og give dig en dybere forståelse for dig selv, og hjælpe dig med at opnå dit fulde potentiale.

Navneændring anbefaler jeg ikke. Skifter du navn, skifter du livsvej. Du får dine tal med hjem på skrift.

Konsultation varer ca. 90 min.

Kontaktoplysninger

25 37 18 07  (gerne via SMS)

shela@stensbaek.com

Screenshot 2023-10-18 at 15.06.09