BESTYRELSEN

Jack Haahr Andersen - formand

Mit navn er Jack Haahr Andersen, 33 år, og bosat i Berlin. På nuværende tidspunkt arbejder jeg på Grand Hyatt Berlin, som bartender på VOX.

I foråret 2020 færdiggjorde jeg en Master of Science i Sports Business Management fra et privat universitet i Monaco. Under studiet var jeg i praktik i Danmarks Idrætsforbund, i deres Innovations Lab, hvor jeg var med til at starte et nationalt erhvervsnetværk op, SportsTech Denmark, i samarbejde med Dansk Industri, Dansk Design Center og Innovations Fonden.

Min vision for Stensbæk, er at få skabt en velfungerende og professionel moderne organisation, som skal være med til at sætte et aftryk på tidens tendenser natur, sundhed og mental sundhed.

Jack

Henrik Møller - Næstformand

Autoriseret psykolog med privat praksis. Psykolog for Regionen og henvisninger fra lægerne. Supervisor for flere skoler og døgninstitutioner. Uddannelse og udøver i naturterapi.

Jeg bor i Haderslev er gift og har 3 voksne børn. Jeg har været udøver, leder og træner i idrætsforeninger gennem 30 år. Ror nu kajak og vandrer meget i naturen.

Jeg er optaget af en mere helhedsorienteret tilgang til behandling og planlægger forløb på Stensbæk og særligt brug af den omkringliggende natur. Jeg ser et større potentiale i haven og naturen ved Stensbæk, som kunne udnyttes som terapihave og til naturterapi.

Betina Wettengel - Kasser

Jeg er selvstændig erhvervskvinde med virksomheden Wettengel.

Jeg brænder for at hjælpe mennesker med det de har brug for. Det gør jeg som Senior Projekt Manager, politiker, frivillig og som mormor.

Det jeg gør – gør jeg for at vi kan blive det hele menneske.

Uddannet elektronikmekaniker hos Danfoss. Blev senere produktionsleder, hvilket har givet mig en god baggrund og erfaring.

Kort og godt – er for mig bedre end – langt og luftigt. Jeg er et handlingsmenneske, der omdanner tanker til handling.

Screenshot 2023-05-25 at 18.02.39

Tobias Unger Coff

Jeg har været frivillig på Stensbæk i 2 år. Jeg er interesseret i hvordan vi skaber et landbrug, som gavner både natur og mennesker. Jeg har sammen med Stensbæk skabt Stensbæk Grønt, som skal forsyne Stensbæk med grøntsager, så vi bliver selvforsynende, samt sælge i lokalområdet. Jeg startede i februar på den Regenerative jordbrugsskole, hvor Stensbæk Grønt fungerer som min praktikplads.

C5EEF3BE-2F8B-44C5-BA66-525929E8EA08

Stephan Skov

Uddannet musikterapeut ved Aalborg Universitet, med mere end 20 års erfaring, 12 af de år på kræftafsnit på somatiske hospitaler i Australien og Danmark. Arbejder i øjeblikket på at etablere en kulturklinik på Aalborg Universitetshospital og på integrering af kulturmedicin i kræftbehandlingstilbuddene på hospitalet.

Jeg bor syd for Aalborg, med min kone som er kunstmaler og min 8 årige datter.

Jeg er interesseret i at se, hvordan vi på Stensbæk kan være med til at udvikle tiltrængte alternative retninger indenfor behandlingstilbud i Danmark. Både i forhold til behandling af eksisterende sygdom og som forebyggelse. Behandlingstilbud hvor der er fokus på sundhed og det hele menneske frem for sygdom.

about_Team

Bent Vedsted Rønne

Jeg stammer fra Nykøbing Falster. I 1995 flyttede jeg med min familie til Haderslev, hvor jeg siden har været arkivchef, først for Haderslev Byhistorisk Arkiv, derefter for Historisk Arkiv for Haderslev Kommune og Sønderjysk Arkivsamarbejde. Været i Haderslev byråd for socialdemokraterne og nu i bestyrelsen. Forfatter til flere bøger indenfor det historiske.

RySwSndY

Lissi Lynghede - Ledelses repræsentant